Tjeklisten til din næste freebie - Blogindlæg af Anita Cordes

Tjeklisten til din næste freebie

Har du (alt) for få på dit nyhedsbrev?

Den klart bedste metode til at tiltrække flere læsere er at give en freebie (også kaldet en kundemagnet) væk i bytte mod en tilmelding.

Du giver noget af værdi til din målgruppe, og til gengæld får du deres mailadresse.

Jeg har lavet en superpraktisk tjekliste til dig, som du kan bruge, når du skal lave din næste freebie. Du får 7 punkter, der er lige til at gå i gang med.

 Hent tjeklisten til din næste freebie her 

Få tjeklisten til din næste freebie så du kan få mange flere tilmeldte på dit nyhedsbrev

Nyhedsbrevet varmer dine læsere op

I dit nyhedsbrev kan du både demonstrere din viden, dele godt indhold, gode tips, forslag og idéer. Du kan også få feedback og input fra dine læsere og naturligvis sælge dit produkt eller din ydelse.

Når du har en nyhedsbrevsliste, er det både sjovere (og mere profitabelt), når du har mange mennesker at sende dine mails ud til.

Det er her, freebien kommer ind. I dag er det de færreste, der afleverer deres mail-adresse mod blot at ”blive tilmeldt et nyhedsbrev”. Vi forventer at få noget af værdi = en freebie.

I tjeklisten giver jeg dig også nogle gode idéer til, hvad du kan bruge som freebie.

 Hent tjeklisten til din næste freebie her 

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial