Aktivitetsplaner

Få mere tid og overblik med aktivitetsplaner?

Med aktivitetsplaner får du sat handling, tid og mål på det, du vil opnå med din marketing. Du kan lave aktivitetsplaner for alt, der har med din virksomhed at gøre.

Ofte starter du med en marketingplan, og ud fra denne laver du mere detaljerede aktivitetsplaner. Men sådan behøver det ikke at være.

Du kan godt springe marketingplanen over, hvis du har nogle konkrete projekter, hvor det vigtigste for dig er at bevare overblikket. Og dér kommer aktivitetsplanen ind.

Aktivitetsplanen som værktøjskasse

Aktivitetsplanen er din værktøjskasse forstået på den måde, at du i ét enkelt dokument får samlet de informationer, du skal bruge til en given aktivitet.

Det bliver lettere for dig at følge op på aktiviteterne og se, om du er foran eller bagud i forhold til dine deadlines.

Jeg kan slet ikke undvære mine aktivitetsplaner, som jeg både bruger til min egen virksomhed men også for de af mine kunder, hvor jeg styrer deres sociale medier og nyhedsbreve.

Du kan lave aktivitetsplaner for alt, der har med din virksomhed at gøre f.eks.:

  • En produktlancering.
  • Udvikling af en ny hjemmeside.
  • For at få overblik over alle dine opslag på de sociale medier.
  • En serie af nyhedsbreve og hvornår de skal sendes ud.

En aktivitetsplan er en nem og overskuelig måde at holde styr på alle de marketingprojekter, du har gang i.

Vil du vide mere?