Hjemmeside-tjek

Performer din hjemmeside godt nok, så du tiltrækker de rigtige kunder?

Et hjemmeside-tjek giver dig alle svarene på, hvad du med fordel kan optimere på din hjemmeside. 

Et hjemmeside-tjek er den perfekte løsning, hvor du hurtigt får et klart billede af, hvad du skal gøre. Det betyder, at du får en hjemmeside, der fungerer langt bedre.

Det her er for dig, der ofte har tænkt:

  • Jeg er ikke tilfreds med min hjemmeside, og jeg er ikke sikker på, om jeg tiltrækker de rigtige kunder.
  • Jeg er usikker på, hvad der er vigtigt for mig at have med på min hjemmeside. Når jeg ser på andres sider, ser de altid meget bedre ud.
  • Jeg er i tvivl, om strukturen og opbygningen af min hjemmeside giver mening for dem, der besøger den.
  • Jeg orker ikke tanken om at skulle have en helt ny hjemmeside. For det er jo både dyrt, besværligt og en kæmpe opgave.
  • Jeg synes egentlig, at min hjemmeside er pæn nok, men fungerer den efter hensigten?

Sådan behøver du ikke længere tænke!

Når jeg laver et hjemmeside-tjek for dig, ser jeg din hjemmeside udefra med helt nye briller. Det er nemlig let at stirre sig blind på sit eget, men jeg spotter hurtigt ting, du ikke selv lægger mærke til.

Derfor kan jeg lave hjemmeside-tjekket for dig, uden at du behøver være involveret eller bruge tid på det.

Her kan du se alt det, du får i hjemmeside-tjekket

  1. Du får en grundig gennemgang af din hjemmeside ud fra en lang række punkter, der alle er vigtige for, at din hjemmeside tiltrækker de rigtige kunder.
  2. Du får et klart overblik over, hvad der allerede fungerer godt på din hjemmeside. Og du får viden om, hvilke områder du med fordel kan forbedre.
  3. Du får en udførlig rapport, der er som at følge en opskrift fra ende til anden. Med rapporten i hånden ved du, hvor du helt præcist skal lægge dine kræfter.
  4. Du får mine forslag til de områder, du bør prioritere højest. Det gør det lettere for dig at overskue, hvordan du kommer i gang med at optimere din hjemmeside.

Disse områder gennemgår jeg på din hjemmeside

Når jeg går i gang med din hjemmeside, forestiller jeg mig, at jeg er en potentiel kunde, der er interesseret i det, du kan hjælpe mig med.

  • Er det tydeligt, at jeg er din målgruppe, så jeg ved, jeg er havnet det rigtige sted?
  • Er selve strukturen og opbygningen af din hjemmeside logisk? Og hvordan med kombinationen af tekst, billeder og farver?
  • Er teksterne formuleret i et læsevenligt sprog, er du personlig nok i dit ordvalg, og er der en gennemgående stil og tone på din hjemmeside?
  • Har du en om-side, og får du dit budskab ud på den helt rigtige måde? Så dine potentielle kunder ikke et sekund er i tvivl om, hvad du står for og kan tilbyde dem?
  • Jeg ser også på, om din side er SEO-optimeret, så du kan blive fundet på Google. Om din side er responsiv og mobilvenlig, om du har styr på dine links osv. osv.

Du kan altså forvente en meget grundig gennemgang af din hjemmeside. Rapporten kan du fremover bruge som et vigtigt redskab til at gøre din hjemmeside endnu mere tiltrækkende over for dine kunder.

Sådan siger nogle af mine kunder om at få et hjemmeside-tjek

Jeg havde hørt, at det er godt at få friske øjne på hjemmesiden. Derfor valgte jeg Anita, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det er alt for let at begrave sig i et hjørne af hjemmesiden og sidde der og ”nørde” detaljer.

På den måde mister man lynhurtigt det forkromede overblik. Det er dér, Anitas hjemmeside-tjek kommer ind. Hun svæver over siderne – som en ny kunde/læser ville gøre det – og dét er virkelig guld værd.
Heidi Bille – Dolphin Consult

“Har du en hjemmeside hvor din mavefornemmelse siger dig, at den ikke er helt færdig? Eller at noget mangler, men du har svært ved selv at se, hvad det er? Så er et hjemmeside-tjek hos Anita rigtig godt givet ud.

Anita får mine bedste anbefalinger – hun er ærlig, knivskarp og rammer lige på kornet – hver gang. Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg benytter mig af hendes dygtighed og kompetence.”
Janne Isselin – Kroppen lyver aldrig

”Jeg var meget i tvivl, om min hjemmeside fungerede optimalt, om den var brugervenlig, SEO-optimeret etc. Anita har med sit hjemmeside-tjek gennemgået min side minutiøst og udarbejdet en rapport, der i detaljer viser, hvad der fungerer godt på siden, og hvad der fungerer mindre godt.

Jeg kan varmt anbefale dig at få Anita til at gennemgå din hjemmeside, hvis du ikke er sikker på, om den er, som den skal være – eller om der er elementer, du skal arbejde med.
Tanja Tjerry – Tjerry Korrektur

Dine fordele ved at få lavet et hjemmeside-tjek

Når jeg laver et hjemmeside-tjek for dig, ser jeg din hjemmeside udefra med helt nye briller. Så du undgår at falde i den fælde, at du stirrer dig blind på tingene.

Fordelen for dig er, at fordi jeg ikke kender din hjemmeside, ser jeg både det store billede og de små detaljer, du ikke selv lægger mærke til. Alt det, jeg finder i hjemmeside-tjekket kommer med i den rapport, du får tilsendt bagefter.

Du får et vigtigt overblik over, hvordan det står til lige nu. Hvad fungerer godt på din hjemmeside, og hvor skal du i gang med at forbedre den?

Du slipper for at være involveret i gennemgangen, fordi jeg gør det hele for dig, uden at du behøver bruge tid på det. Du skal bare glæde dig til at bruge rapporten som en praktisk tjekliste bagefter.

Bestilling af hjemmeside-tjek

Ønsker du at bestille et hjemmeside-tjek, så send mig en mail på marketing@anitacordes.dk og vi aftaler nærmere.

Vigtig information

Jeg gennemgår dine hovedsider, men har du mange undersider, udvælger jeg nogle af dem og går dem igennem. Ofte er det de samme udfordringer, der gælder for flere sider. Jeg kommer med forslag til, hvad du kan ændre på din hjemmeside. Men praktiske rettelser er ikke en del af tilbuddet.

Tilbuddet omfatter kun hjemmeside-tjek af danske hjemmesider. Hvis du har en engelsk hjemmeside og ønsker et tjek af den, kan du sende mig en mail på marketing@anitacordes.dk og få en særskilt pris på det.

Pris: 2.697,- kr. ex moms*

Prioriter og brug en aktivitetsplan

Når du har læst min rapport igennem, er du klar til at gå i gang med at lave de foreslåede ændringer på din hjemmeside.

Du skal ikke lave alle ændringerne på én gang af 2 vigtige årsager:

  1. Du risikerer at ”gå kold”, hvis det er mange ting, du skal lave. Mit forslag, er at du starter med at prioritere opgaverne og sætter 1-2 timer af én gang om ugen. På den måde arbejder du dig stille og roligt igennem forbedringerne.
  2. Det er en rigtig god idé at sprede dine ændringer over en længere periode. På den måde sender du et signal til Google om, at din hjemmeside er værd at holde øje med, fordi du forbedrer den løbende. I stedet for at gøre alt på én gang.

Jeg bruger ofte aktivitetsplaner for at holde styr på mine forskellige projekter bl.a. for at få et overblik over, hvad der skal ske på min hjemmeside. Det samme kan du gøre.

Lav et enkelt Excel-ark og list opgaverne i prioriteret rækkefølge. Giv dem en farve, når du er færdig med dem. Og glæd dig over, at der er sket endnu en forbedring på din hjemmeside. Til glæde for dig selv, dine besøgende og Google.

Bonus 1*

Med i hjemmeside-tjekket følger 1 times telefonisk opfølgning med mig. Her kan du få svar på de spørgsmål, du måtte have til rapporten.

Bonus 2

Hvis du efter hjemmeside-tjekket har brug for min hjælp til fx at få redigeret dine tekster eller få gennemført de rettelser, du ønsker at lave, har du mulighed for at købe et 5-timers klippekort og få en ekstra 1 time oveni helt gratis.

Det betyder, at du ikke behøver være nervøs for, om du nu også får lavet det hele. For i sidste ende ønsker vi begge, at du får en hjemmeside, der performer meget bedre og tiltrækker de rigtige kunder. Denne bonus gælder i op til 3 måneder, efter du har købt hjemmeside-tjekket.